Tekken 6 i Soulcalibur: Broken Destiny trafią do abonamentu PlayStation

14 lat minęło jak jeden dzień, ale znowu można sobie przypomnieć czasy Tekkena w kieszeni.

SONY po tym, jak w zeszłym roku zmodernizowało swój abonament, zaczęło wrzucać sporo gier ze starszych platform. Tym razem zaoferowali dwie gry, które pierwotnie zadebiutowały na PlayStation Portable w 2009 roku. Niestety obie gry są pozbawione sieciowej rozgrywki. Aby zagrać w obie musicie mieć wykupiony poziom Premium abonamentu. Gry będę dostępne od 17 października.

Tekken 6 (PSP)
Tekken 6 zawiera większe plansze z większą interaktywnością niż w poprzednich grach, w tym ściany i podłogi, które można rozbić, aby odsłonić nowe obszary walki. Udoskonalono funkcję dostosowywania postaci, a niektóre przedmioty mają wpływ na niektóre aspekty rozgrywki.

Nowy system Rage zapewnia postaciom więcej obrażeń na trafienie, gdy ich żywotność spada poniżej pewnego poziomu. Po aktywacji wokół postaci pojawia się czerwonawa aura energetyczna, a pasek zdrowia zaczyna migać na czerwono. Aurę Szału można dostosować za pomocą różnych kolorów i efektów, aby wyglądała między innymi jak ogień, elektryczność lub lód. Kolejną nowo dodaną funkcją rozgrywki jest system „Bound”. Każda postać ma kilka ruchów, które użyte w kombinacji żonglowania spowodują, że przeciwnik zostanie mocno wbity w ziemię, odbijając go od niej w stanie ogłuszenia, pozostawiając go podatnym na kolejną kombinację lub dodatkowy atak. Począwszy od aktualizacji Bloodline Rebellion, pomyślne sparowanie niskiego ataku również wprowadzi postać w Bound.
Soulcalibur: Broken Destiny
Soulcalibur: Broken Destiny wykorzystuje wiele funkcji Soulcalibur IV, w tym tryb dostosowywania postaci. Jednym z celów gry jest „dotarcie do początkujących i nowicjuszy Soulcalibur IV”. Wprowadza do serii dwie nowe postacie: Kratosa z serii God of War i Dampierre, nową, oryginalną postać. Usunięto możliwość zmiany atrybutów fizycznych i muskulatury, która była obecna w Soulcalibur IV. Jednak w tej grze zostało to zastąpione możliwością dostosowania obrotu, położenia i rozmiaru niektórych wyposażonych przedmiotów, takich jak niektóre nakrycia głowy, które mogą nie pasować dokładnie, w zależności od wybranej fryzury. Oryginalne postacie nie mogą być przebierane za pomocą niestandardowych przedmiotów, jak w Soulcalibur IV, chociaż ich kolory mogą być edytowane.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments