W Las Vegas trwa jeszcze Anime Expo i nie zabrakło na nim wydawców gier wideo. O ile Bandai Namco nic specjalnego nie przygotowało, tak Arc System Works rozwiązało worek z informacjami na temat Granblue Fantasy Versus: Rising.
Na panelu odbyło się bardzo krótkie Q & A. W ich trakcie odpowiedziano na trzy pytania:
Czy Anila i Siegfried będą grywalni w wersji beta i czy będą używać specjalnych inputów ruchu lub chargeów?
Siegfried będzie dostępny w sieciowej wersji beta w tym miesiącu! Poza tym ani Siegfried, ani Anila nie będą używać inputów ładowania.
Wygląda na to, że jest sporo nowych mechanizmów wykorzystujących wskaźnik SBA. W jaki sposób gra zostanie zbalansowana, aby uwzględnić te zmiany? Czy system Overdrive będzie korzystał ze wskaźnika SBA lub Bravery Points w Granblue Fantasy: Versus Rising?
Rush, Backshift i Overdrive nie powrócą w Granblue Fantasy: Versus Rising. Chociaż nie zmieniliśmy naszej filozofii tworzenia ostatecznego wprowadzenia do bijatyk, odświeżyliśmy rozgrywkę i stworzyliśmy wszystkie nowe systemy dla graczy do eksploracji. W poprzednim zwiastunie pokazaliśmy akcję, która wyglądała jak Rush, ale w rzeczywistości była częścią prototypowego systemu. Został pominięty podczas tworzenia, a później odrodził się jako Raging Chain — przepraszam za zamieszanie!
Zauważyłem, że w niektórych bijatykach występują gościnnie postacie z innych tytułów. Jakie jest prawdopodobieństwo, że zobaczymy to w Granblue Fantasy: Versus Rising?
Jeśli chodzi o postacie gościnne, zapytamy graczy, kogo konkretnie chcieliby zobaczyć i weźmiemy pod uwagę wszystkie możliwości.
Wspomniano również o nowych systemach, które znajdą się w grze:
- Nowe Lobby Online – Lobby online rozszerza się na całą wyspę! Po rozegraniu kilku rund na stacjach meczowych zrób sobie przerwę i przeżyj wszystkie zabawne atrakcje!
- Mini Gry – Rywalizuj z innymi graczami na różnych torach przeszkód i grach survivalowych! To przewrotne battle royale!
- System Partnerów – Twoi ulubieni bohaterowie z Granblue Fantasy: Versus Rising będą kibicować, wspierać i doradzać Ci podczas najwspanialszych zwycięstw i najbardziej gorzkich porażek!
Na sam koniec ujawniono najnowszą postać, która zmierza do gry – Nier.
Nier może wezwać pierwotną bestię Śmierć, by walczyła u jej boku w bitwie. Kiedy Śmierć jest obecna, jej umiejętności można wprowadzić z wyprzedzeniem, aby rozegrać je po kolei kosztem Odkupienia Miłości.
Śmierć stanie się chwilowo bezużyteczna, gdy skończy się Odkupienie Miłości, ale to nie powstrzyma tej pary przed stwarzaniem ogromnego zagrożenia.