Skullgirls usuwa niewygodne (?) grafiki z gry

Przy okazji do gry wlatuje nowa aktualizacja.

Na serwery SKULLGIRLS 2nd Encore trafiła najnowsza aktualizacja. Twórcy skupili się na przeprowadzeniu zmian na trzech płaszczyznach:

  • Korekta bojowa
  • Ogólna korekta grafik
  • Korekta trybu fabularnego

Zastawiacie się pewnie, dlaczego gra potrzebowała tyle korekt? Otóż Hidden Variable zdecydowało się pozmieniać trochę grafik, ponieważ zaczęli oni uważać, że część z nich ma problem z rasizmem, nadmierną seksualizacją oraz faszyzmem. Oto co sami mają do powiedzenia na ten temat:

Hej wszystkim,

Jak wielu z was wie, Skullgirls ma długą i barwną historię, kształtowaną przez różnych współpracowników na przestrzeni lat. Spoglądając w przyszłość Skullgirls, zastanawialiśmy się nad wcześniejszymi decyzjami dotyczącymi pewnych treści, które podważyły wiele rzeczy, które sprawiają, że Skullgirls jest naprawdę wyjątkowe i specjalne.

W związku z tym, w ramach naszej ostatniej rundy aktualizacji na wszystkich platformach (konsolach i urządzeniach mobilnych), zdecydowaliśmy się wprowadzić pewne zmiany w niektórych starszych treściach w duchu lepszego odzwierciedlenia naszych wartości i naszej szerokiej wizji rozwoju Skullgirls.

Poniżej znajduje się przegląd wielu z tych zmian i wgląd w nasze uzasadnienie dla tych dostosowań.

ALUZJE DO GRUP NIENAWIŚCI W RZECZYWISTYM ŚWIECIE

Podczas gdy rodzina Renoir i Black Egrets zawsze miały przywoływać obrazy z opresyjnego wojowniczego reżimu, czuliśmy, że sposób, w jaki się manifestował (przede wszystkim poprzez czerwone opaski, flagi i symbolikę) był zbyt blisko, by zapewnić komfort – zwłaszcza biorąc pod uwagę niefortunną rzeczywistość, że niektóre z tych grup nienawiści są nadal aktywne pod różnymi względami do dnia dzisiejszego.

W związku z tym zauważycie, że żołnierze Egret nie noszą już opasek, a heraldyka organizacji Black Egrets również została dostosowana. To holistyczna przepustka, która dotyczy ramek w grze, grafik koncepcyjnych, grafik trybu fabularnego i nie tylko.

SEKSUALIZACJA POSTACI I AGENCJA

Podczas gdy Skullgirls nie są obce postacie, które pewnie wyrażają swoją seksualność, w grze są przypadki, w których postacie są fetyszyzowane i/lub narzucana jest im seksualizacja. Obejmuje to kilka przedstawień niepożądanych drapieżnych zachowań, szczególnie w stosunku do młodszych postaci.

Chociaż nawiązanie do niektórych z nich może mieć znaczenie fabularne, wprowadziliśmy kilka drobnych poprawek w całej grze, aby upewnić się, że ta zawartość jest mniej wyzyskowa (np. początek trybu fabularnego Filii).

WRAŻLIWOŚĆ RASOWA

Chociaż istnieje wiele zabawnych odniesień do papkowatych motywów, które naszym zdaniem z szacunkiem nawiązują do pewnych stereotypów (np. pakiet głosowy Saxploitation), wprowadziliśmy poprawki do niektórych treści, które naszym zdaniem są w złym guście (np. odniesienia do przemocy na tle rasowym w Big Band’s Story Mode).

Jak można się było spodziewać, części społeczności te zmiany nie przypadły do gustu. upust swojej frustracji dają poprzez wystawianie negatywnych na Steamie.

Jeśli chcecie poznać wszystkie szczegóły aktualizacji, to znajdziecie je [tutaj] dla SKULLGIRLS 2nd ENCORE i [tutaj] dla SKULLGIRLS MOBILE.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments