Rollback trafił dzisiaj do Dragon Ball FighterZ

Piekło zamarzło! Wyczekiwana funkcja w końcu trafiła do gry!

Gracze Dragon Ball FighterZ w końcu doczekali się aktualizacji kodu sieciowego. Niestety, aby z niego skorzystać, muszą się przerzucić na grę na PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Kod sieciowy typu rollback działa tylko na najnowszych konsolach i PC! Gracze komputerowi mogą sobie wybrać, jaki kod sieciowy chcą używać. Na szczęście upgrade wersji jest darmowy, tylko musicie pogodzić się, że powrotu nie będzie.

Dragon Ball FighterZ w końcu otrzymał długo oczekiwaną aktualizację kodu sieciowego, która obiecuje poprawić doświadczenia graczy w Internecie.

Rollback to technika zmniejszająca opóźnienie wejściowe i zacinanie się obrazu, które często są plagą podczas meczów online w grach walki. W przeciwieństwie do kodu sieciowego opartego na opóźnieniu, który czeka na synchronizację danych wejściowych między graczami, kod sieciowy typu rollback przewiduje dane wejściowe i natychmiast je wykonuje, a następnie koryguje wszelkie rozbieżności później. Zapewnia to płynniejszą i bardziej responsywną rozgrywkę, która przypomina grę offline.

Aktualizacja jest obecnie dostępna dla wersji gry na PS5, Xbox Series X|S i PC, natomiast wersje na PS4, Xbox One i Switch nadal korzystają z systemu kodu sieciowego opartego na opóźnieniach.

Nie ma obsługi cross-play pomiędzy różnymi platformami. Wersja na PC ma jednak opcję wyboru pomiędzy przywróceniem kodu sieciowego a kodem sieciowym opartym na opóźnieniu, co również będzie miało wpływ na dobieranie graczy. Używający kodu sieciowego typu rollback nie będą pasować do graczy używających kodu sieciowego opartego na opóźnieniu.

System przywracania kodu sieciowego nie jest kompatybilny z niektórymi trybami gry w Dragon Ball FighterZ. Tryb Circle Party Match, który pozwala na udział maksymalnie sześciu graczy w jednym meczu, oraz tryb Party Battle, który pozwala maksymalnie trzem graczom na współpracę przeciwko potężnemu wrogowi, są ograniczone do systemu kodu sieciowego opartego na opóźnieniach.

https://www.bandainamcoent.com/news/dragon-ball-fighterz-rollback-netcode-update

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments