Po 7 miesiącach w końcu zagramy Spectre w DNF Duel

Nie często musimy tyle czekać po zapowiedzi na wydanie postaci.

Dzisiaj wypada rocznica od wydania DNF Duel. W związku z tym wydarzeniem Arc System Works wydało film, na którym o grze i planach na przyszłość opowiedzieli co nieco panowie: Riku Ozawa i Ryosuke Kodani.

Na początku panowie z jakiegoś sobie tylko znanego powodu, omówili dwie Open bety, które odbyły się przed premierą gry. Mówili o tym, że gracze przesłali im wiele feedbacku, a oni zastosowali się do niego i pozwoliło to być rozgrywce bardziej agresywną. Po wydaniu gry musieli znerfić kilka postaci, a balansowanie zakończyli na aktualizacji, w której znalazły się same buffy.

Następnie wspomniano o niedawno zakończonym Arc World Tour 2022, który został wygrany przez GO1. Deweloperzy cieszyli się, że w TOP 8 każdy z graczy wybrał inną postać do gry. Natomiast zwycięzca zachwycił ich tym, że przygotował sobie 4 postaci na turniej.

W końcu temat zszedł na pierwszą postać DLC, która trafi do DNF Duel. Spectre jest żeńską wersją slayera, która charakteryzuje się szybkim szermierstwem oraz porusza się za pomocą linki. Po podskoku możemy wybrać, w którą stronę wystrzelić linkę, a w trakcie lotu wykonać jakiś atak. Jej MP Skill to Iai Slash, czyli cięcie kataną na cały ekran, na szczęście niezbyt szybkie. Jej lore dotyczy zemsty na wojsku, a najwięcej czasu w kwestii wyglądu poświęcili jej różowym włosom. Postać ta będzie cechowała się dużym zasięgiem i mocnym neutralem.

Na sam koniec przedstawiono szczegóły nowego systemu, który znajdzie się w grze wraz z następną aktualizacją — Select Cube. Zmieni on trochę system aktywacji Awakening. Do wyboru będziemy mieli dwa sześciany: Clear Cube i Gold Cube. Wybierając Clear Cube, aktywujemy tryb przebudzenia po tym, jak nasze HP spadnie poniżej 50%, z kolei Złoty Sześcian pozwoli na to dopiero poniżej 30% HP. Oczywiście efekt tego pierwszego będzie słabszy od tego drugiego.

Nie zapomniano o Indomitable Spirit — czyli drugim nowym systemie. Ten typ akcji pozwoli nam na zredukowanie stuna po tym, jak zablokujemy potężne ciosy przeciwnika. Wykonując ten ruch, otrzymamy trochę białych obrażeń. Pozwoli to również uniknąć obrażeń po Guard Break Guage.

Data wydania aktualizacji? Prawdopodobnie 12 lipca, przynajmniej tak pozwala myśleć ostatni wpis na twitterze. Wracacie do gry?

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments