Wysyp dzisiejszych informacji na temat Tekken 8 rozpoczął się o 15:00, wraz z premierą zwiastuna nowego zawodnika. Boska Pięść, czyli Feng Wei powraca zemścić się na Leroyu, za pierwszą porażkę.
Closed Beta Test
Od 20 do 23 października odbędzie się druga beta Tekken 8. Gracze otrzymają znacznie więcej rzeczy do sprawdzenia, w tym nowych zawodników i nowe tryby!
Gracze którzy brali udział w poprzedniej becie, automatycznie uzyskają dostęp do testów w październiku. Inni z kolei mogą zapisać się do bety, aby dostać się do gry, jeśli uśmiechnie się do nich szczęście. Zrobią to tutaj: [click].
Zmiany względem wersji poprzedniej
Ten test zostanie przeprowadzony przy użyciu zamkniętej wersji beta TEKKEN 8.
・Dzięki grze online gracze będą mogli przetestować wyszukiwanie meczy i komunikację z innymi graczami w „TEKKEN FIGHT LOUNGE”, wielkoformatowym wizualnym lobby online oraz „agresywny” system walki, będący koncepcją bitwy dla tego tytułu.
・Jeśli liczba testerów przekroczy maksymalną liczbę kandydatów, odbędzie się loteria. Tylko wybrane osoby otrzymają zaproszenie do udziału w teście na adres e-mail zarejestrowany w momencie składania wniosku.
・Adres URL ankiety internetowej zostanie wysłany na adres e-mail, na który się zarejestrowałeś, jeśli zostaniesz wybrany. Aby pomóc nam w opracowywaniu lepszych produktów, po teście prosimy o wypełnienie naszej ankiety internetowej.
HEAT SYSTEM
・Wprowadzono poprawki, aby więcej opcji skutecznie działało w agresywnych taktykach obejmujących system HEAT.
・Skuteczność ataku HEAT BURST (RP+LK lub R1 z włączoną aktywacją ciepła) została dostosowana.
・Dodano efekt wytrzymywania górno-środkowego ataku (Power Crush) do Heat Burst.
・Zachowanie podczas jednoczesnego używania Heat Burst i Heat Dash zostało dostosowane, aby stłumić zbyt długie kombinacje.
・Zmniejszono ilość możliwych do naprawienia uszkodzeń spowodowanych działaniem Heat.
・Licznik czasu Heata jest teraz skrócony, nawet jeśli atak zostanie zablokowany w stanie Heat.
・Zwiększono zużycie licznika czasu Heat przez wzmocniony atak w stanie Heat.
System walki
・Oprócz odzwierciedlenia zmian z wersji CNT do bardziej zaawansowanych wersji gry wprowadzono dodatkowe zmiany w tematach, które w opiniach graczy otrzymanych po CNT były zgodne z naszą polityką dostosowywania walki.
・Poprawiono wydajność Power Crusha.
・Wydajność Reversali została stłumiona. Zwiększyliśmy także liczbę rodzajów technik, którym nie można zapobiec za pomocą Reversali.
・Łatwiejsze wprowadzanie Dashy i Backdashy (tylko gdy przytrzymany jest drugi klawisz kierunkowy).
・Do kombinacji dodano ograniczenia po uderzeniu w ścianę.
・Wprowadzono inne zmiany w zachowaniu i balansie.
Styl Specjalny
・Rozszerzono i dostosowano funkcjonalność specjalnego stylu, aby umożliwić graczom korzystanie z bardziej strategicznych taktyk podczas jego używania.
・Odmiana „ruchów charakterystycznych”, które można wykonać za pomocą □, została rozszerzona, dzięki czemu można wybierać wiele ruchów i wykonywać je w połączeniu z klawiszami kierunkowymi (←, ↓, →).
・Oprócz dolnego ataku, który można wykonać za pomocą 〇, można wykonać inny niższy atak lub technikę rzucania w połączeniu z klawiszami kierunkowymi (←, ↓, →).
・Przejrzano i dostosowano techniki aktywowane przez 〇, □, △ lub × bez wprowadzania klawiszy kierunkowych.
Efekty Wizualne
・Aby poprawić widoczność bitwy, dajemy graczom szerszy zakres opcji.
・Ogólnie sprawdziliśmy i dostosowaliśmy jasność efektów.
・Dostosowano kształt i zakres niektórych efektów, aby poprawić widoczność.
・Jasność została znacznie zmniejszona, gdy jasność efektu jest ustawiona na „niską” w opcjach.
Inne zmiany
・Wprowadzono poprawki w elementach, o które prosiło wielu graczy CNT.
・Ustawienia przycisków można także przypisać do L3 i R3.
・Można teraz wybrać gotowe ustawienia kostiumów.
Tryby dostępne w trakcie Bety
TEKKEN FIGHT LOUNGE
Ogólnie
・Wyszukiwanie meczu w dowolnym miejscu
・Czat (Lounge, w pobliżu, bezpośrednio)/ Emotki
・Profil / Czat bezpośredni / Zaproszenie do znajomych / Rywale / Obserwuj / Blokuj / Zgłoś
Obszar bitwy
・MECZ RANKINGOWY / Mecz grupowy
・Obserwowanie / Ghost Match
Obszar dostosowywania
・Kustomizacja awatara / dostosowywanie gracza
・TEKKEN Fight Money
Mecz Rankingowy
・Ograniczenie rangi (do 10 rang)
Szybki Mecz
Tutorial Walki
Opcje (Główne Ustawienia)
・Ustawienie opcji gry: ustawienia rollbacku/ustawienie międzyplatformowe
・Ustawienia ekranu: Ustawienie nasycenia efektów wizualnych
・Ustawienia grafiki: Rozdzielczość / Synchronizacja pionowa / Różne ustawienia jakości grafiki
・Inne, ustawienia dźwięku / ustawienia kamery awatara / mapowanie przycisków / ustawienia gracza / itp.
Społeczność
・Mój profil / Gracze z którymi graliśmy / Lista znajomych / Obserwuj / Zarejestruj rywala / Lista zablokowanych
Zawartość testu (postać/etap)
19 grywalnych postaci
Dodane do CBT:3 Postaci (Raven、Azucena, Feng)
Powracające z CNT: 16 postaci (Jin, Kazuya, Jun, Paul, Law, King, Lars, Jack8, Xiao Yu, Nina, Leroy, Lili, Asuka, Hwoarang, Claudio)
6 Plansz bitewnych
Dodana do CBT:1 Plansza (Ortiz Farm)
Powracające z CNT: 5 Plansz (Urban Square (Evening)、Yakushima、Rebel Hangar、Sanctum、Arena)
Resztę informacji o Closed Beta Test Tekken 8 znajdziecie tutaj: [click].
Tekken Ball, Tekken Fight Lounge, Super Ghost Battle i trzy nowe walki
Zanim zrozumiecie, o czym napisałem poniżej, możecie rzucić okiem z dema, które dostępne jest na japońskich targach Tokyo Games Show 2023.
W nowym filmie możemy sprawdzić 4 mecze:
- Bryan vs Paul (Tekken Ball)
- Lili vs Azucena (Player Match)
- Law vs Paul (Super Ghost Battle)
- Raven vs Kazuya (Player Match)
Jak sami widzicie, TEKKEN BALL powraca! Tryb będzie dostępny bezpośrednio z Tekken Fight Lounge. To miejsce spotkań możemy zobaczyć po koniec filmu. Gracz odwiedza tam każdą strefę, jaka będzie dostępna na premierę.
Tekken 8 debiutuje na Steam, PlayStation 5 i Xbox Series X|S 26 stycznia 2024 roku.
Bardzo fajnie, niech zrobią jak najbardziej dokoksowanego fenga, żeby każdy pro nim grał na turniejach 🙂 (nieironicznie)