Trzecia postać DLC z pierwszego sezonu Street Fighter 6 jest już dostępna w grze. Edem może zagrać już w trybach PvP oraz możecie go spotkać i zrobić jego quest w trybie PvE. Poza świeżym zawodnikiem Capcom postanowił po niemal 9 miesiącach od premiery, wprowadzić do gry większe zmiany związane z balansem.
W tej aktualizacji dodaliśmy pewne zmiany w balansie kilku postaci. Zostały one wykonane z myślą o następujących celach.
1. Ulepszenie postaci, które nie potrafiły w pełni wyrazić swojego indywidualnego potencjału.Większość tych poprawek dotyczy Jamiego i Ryu.
Jamie to postać, której potencjał rośnie wraz ze wzrostem poziomu alkoholu we krwi, ale odblokowanie tego potencjału wymagało dużo pracy i trudno było mu pokazać, do czego jest zdolny. W tej aktualizacji staraliśmy się zaradzić temu problemowi, zwiększając liczbę sposobów, w jakie może on zwiększyć poziom swojego napojenia.
Chociaż Ryu wygląda na postać, którą wygląa dobrze w próżni, to ma bardzo niewiele elementów w swoim planie gry, które rzucają się w oczy, a w kategorii „postaci standardowej” jego indywidualność jest nieco wątła. Aby rozwiązać ten problem, wprowadziliśmy poprawki ułatwiające korzystanie z jego Hadokena i zwiększyliśmy liczbę sposobów, w jaki gracze mogą włączyć jego Hashogeki do swojego planu gry.
2. Udoskonalenie technik, które były wyraźnie trudne w użyciu.
Udoskonaliliśmy techniki, które były trudne do połączenia w kombinacjach lub były zawodne jako techniki przeciwlotnicze.
3. Osłabienie elementów, które zbyt mocno kontrolowały działanie przeciwnika.
Przyjrzeliśmy się przede wszystkim bardzo silnym technikom jako środkom obronnym postaci. Czuliśmy, że w grze neutralnej i w obronie niektóre techniki wiążą się z niskim ryzykiem, ale przynoszą wysoki zysk. Dlatego też zbyt mocno osłabiliśmy te techniki, które kontrolowały akcję przeciwnika.
Jeśli chodzi o rzut Kena, chociaż jest to atak ofensywny, znajduje się on w idealnej sytuacji, niezależnie od tego, gdzie się znajduje, co stwarza zbyt dużą presję, szczególnie w przypadku postaci, które nie mają żadnych niezwyciężonych ataków. Aby złagodzić tę sytuację, gdy jego rzut ląduje w rogu ekranu, sprawiliśmy, że po rzucie będzie w nieco gorszej sytuacji.
Uważamy, że zmiany wprowadzone podczas tej aktualizacji obejmują większy obszar niż poprzednie zmiany w bitwach, ale staraliśmy się wyrównać równowagę gry, nie zmieniając niczego radykalnie. Oznacza to, że niektóre postacie nie uległy żadnym zmianom, a niektóre zostały jedynie osłabione, ale w przyszłości planujemy wprowadzenie ogólnej korekty balansu, która będzie miała wpływ również na postacie, których nie dotknie ta aktualizacja. Dziękujemy za cierpliwość. Pracujemy nad tym.
Pozostałe zmiany oraz szczegóły zmian u postaci sprwdzicie tutaj: Battle Change List (02.27.2024) | ADMINISTRATIVE INFO | Buckler’s Boot Camp | STREET FIGHTER 6 | CAPCOM