Wszystkie zmiany aktualizacji 2.30 dla King of Fighters XV

SNK pozmieniano trochę Shatter Strike oraz zbalansowano kilka postaci i dodało nową mechanikę!

Najnowsza aktualizacja do King of Fighters XV jest już dostępna! Poza wprowadzeniem nowej mechaniki — Advance Strike, SNK pozmieniano trochę Shatter Strike oraz zbalansowano kilka postaci w tym Najd i Duo Lon.

■ SYSTEM
Fabułą・Rozwiązano problem gdzie cutsceneka (Duo Lon vs Elisabeth) nie odtwarzała się.
Inne・Rozwiązano drobne problemy.

■ Ogólne
Advance Strike
・Dodano “Advance Strike,” wykonywany poprzez kombinację [↓↙← + HP+HK].
 Ta nowa mechanika ataku pomoże Ci odeprzeć rzuty wroga.
 Sprawdź tutorial “Advance Strike” po więcej szczegółów.
Shatter Strike
・Zwiększona wartość skalowania kombinacji.

  • Brak zmiany wartości skalowania, gdy trafi podczas kombinacji.
    ・Dostosowano okno wprowadzania poleceń do zgodności ze [↓↘→ + button] Specjalnymi Ruchami.
    ・Podwyższony priorytet wejścia, aby super specjalne ruchy nie wychodziły przypadkowo.
    ・Ujednolicono aktywne klatki ataku dla wszystkich postaci.
  • Rozszerzone aktywne klatki o 1–2F dla Ralfa Jonesa, Isly, Ryuji Yamazakiego i Darli
     Dagger.
    Anywhere Juggles
    ・Niektóre ruchy z właściowściami Anywhere Juggle, np. Ryo’s Zanretsuken (EX Ver.),
     trafiały w zmiażdżonych przeciwników (po Shatter Strike dla przykładu) nienaturalnie.
     Dostosowano pod kątem spójności, aby dotknięte ruchy nie uderzały już w ten sposób.
    ■ KYO KUSANAGI
    Shatter Strike・Rozwiązano problem polegający na tym, że pod pewnymi warunkami przechodził przez przeciwników.
    ■ ANDY BOGARD
    Chou・Shin・Soku・Zan-ei Ken・Rozwiązano problem polegający na tym, że w pewnych okolicznościach ruch nie łapał przeciwnika po trafieniu.
    ■ YURI SAKAZAKI
    Tsubame Otoshi
    ・Rozwiązano problem polegający na tym, że Tsubame Otoshi wykonywane natychmiast po atakach z wysokim skalowaniem kombinacji (np. Blow Backs) przy udanym trafieniu zadałby obrażenia, które ignorowałyby wartość skalowania.
  • Zgodnie z tą korektą obrażenia używane podczas zwykłych kombinacji zostały zmniejszone o około 5.
    ■ RYUJI YAMAZAKI
    Todome・Ruch był nieco trudniejszy do wykonania niż inne tego typu [→↘↓↙←→ + button].
    Ujednolicono właściwości wejściowe z właściwościami innych.
    ■ NAKORURU
    Drop from Mamahaha (↑ Input)・Rozwiązano problem polegający na tym, że gracze mogli anulować tę opcję w wersji EX Drop from Mamahaha (→ Input).
    ■ DARLI DAGGER
    Serpentine Breaker (Normal Ver.)・Nie można już uniknąć wersji tego ataku na poziomie 3 za pomocą ruchów kontrujących lub punktów ochronnych.
    ■ NAJD
    Far Standing HP・Można je teraz anulować i przekształcić w ruchy specjalne.
    Crouching HP・Zwiększone okno anulowania.
    Blade of Purity (HP Ver.)・Zmieniono obrażenia przy ostatnim trafieniu z 60 do 80, i na wszystkich innych hitach z 20 do 15.
    Całkowite obrażenia zmieniły się z 120 do 125.
    Unleashed Soul (HP Ver.)・Zmieniono obrażenia, wartość ogłuszenia i wartość Zmiażdżenia Gardy z 60 do 80.
    Anticipated Power (EX Ver.)・Rozszerzony hitbox ataku.
    Circling Rotation (In Air)・Zwiększono okno wprowadzania poleceń podczas Super Anulowania z Unleashed Soul.
    ■ DUO LON
    Close Standing LP・Zmieniono początek ataku z 5F do 4F.
    Far Standing LP・Można je teraz anulować, zamieniając je w Command Moves.
    Far Standing HP・Zmniejszono wszystkie ramki odzyskiwania.
    Crouching HP
    ・Rozszerzony hitbox ataku.
    ・Zmniejszony hurtbox.
    ・Zmniejszono wszystkie klatki odzyskiwania.
    Far Standing HK・Zmieniono początek ataku z 11F do 9F.
    Jumping LK
    (Normal/Hyper Jumps)・Rozszerzony hitbox ataku.
    Jumping Blow Back・Zwiększona ilość aktywnych klatek.
    ・Zmniejszony hurtbox.
    Genmuken (Cancel/EX Ver.)・Zmieniono początek ataku z 12F do 10F.
    Air Genmuken (Normal/EX Ver.)・Zmniejszony hurtbox.
    Air Genmukyaku (Normal Ver.)・Zmniejszony hurtbox.
    Air Genmukyaku (EX Ver.)・Zmniejszony hurtbox.
    ・Zmniejszona odległość odrzucenia przy trafieniu.
    Hiei Kyaku・Zmniejszony hurtbox.
    ・Zmniejszono wszystkie klatki odzyskiwania.
    Genmukyaku (LK Ver.)
    ・Zmieniono początek ataku z 15F do 13F.
    ・Zwiększony hitstop przy trafieniu i bloku.
    ・Zwiększone okno Super Cancela.
    ・Wskaźnik mocy zwiększa się teraz bardziej przy trafieniu i bloku.
    Genmukyaku (HK Ver.)
    ・Zwiększony hitstop przy trafieniu i bloku.
    ・Zwiększone okno Super Cancela.
    ・Wskaźnik mocy zwiększa się teraz bardziej przy trafieniu i bloku.
    Shaki Juuryuu ① (LP Ver.)・Zmniejszono wszystkie klatki odzyskiwania.
    Juon Shikon (Normal Ver.)・Zwiększona ilość aktywnych klatek.
    ・Wskaźnik mocy zwiększa się teraz bardziej przy trafieniu i bloku.
    Juon Shikon (EX Ver.)・Można teraz anulować w Himou Kyaku.
    Hiden Genmu Bakuto Shikon
    (Normal Ver.)・Zwiększona prędkość ładowania do przodu.
    Hiden Genmu Onryou Heki
    (Normal Ver.)・Zmieniono początek ataku z 10F do 7F.

King of Fighters XV zagracie na PlayStation 5 i 4, Xbox Series X i S, oraz na PC.

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments