Najnowsza aktualizacja do King of Fighters XV jest już dostępna! Poza wprowadzeniem nowej mechaniki — Advance Strike, SNK pozmieniano trochę Shatter Strike oraz zbalansowano kilka postaci w tym Najd i Duo Lon.
■ SYSTEM
Fabułą・Rozwiązano problem gdzie cutsceneka (Duo Lon vs Elisabeth) nie odtwarzała się.
Inne・Rozwiązano drobne problemy.
■ Ogólne
Advance Strike
・Dodano “Advance Strike,” wykonywany poprzez kombinację [↓↙← + HP+HK].
Ta nowa mechanika ataku pomoże Ci odeprzeć rzuty wroga.
Sprawdź tutorial “Advance Strike” po więcej szczegółów.
Shatter Strike
・Zwiększona wartość skalowania kombinacji.
- Brak zmiany wartości skalowania, gdy trafi podczas kombinacji.
・Dostosowano okno wprowadzania poleceń do zgodności ze [↓↘→ + button] Specjalnymi Ruchami.
・Podwyższony priorytet wejścia, aby super specjalne ruchy nie wychodziły przypadkowo.
・Ujednolicono aktywne klatki ataku dla wszystkich postaci. - Rozszerzone aktywne klatki o 1–2F dla Ralfa Jonesa, Isly, Ryuji Yamazakiego i Darli
Dagger.
Anywhere Juggles
・Niektóre ruchy z właściowściami Anywhere Juggle, np. Ryo’s Zanretsuken (EX Ver.),
trafiały w zmiażdżonych przeciwników (po Shatter Strike dla przykładu) nienaturalnie.
Dostosowano pod kątem spójności, aby dotknięte ruchy nie uderzały już w ten sposób.
■ KYO KUSANAGI
Shatter Strike・Rozwiązano problem polegający na tym, że pod pewnymi warunkami przechodził przez przeciwników.
■ ANDY BOGARD
Chou・Shin・Soku・Zan-ei Ken・Rozwiązano problem polegający na tym, że w pewnych okolicznościach ruch nie łapał przeciwnika po trafieniu.
■ YURI SAKAZAKI
Tsubame Otoshi
・Rozwiązano problem polegający na tym, że Tsubame Otoshi wykonywane natychmiast po atakach z wysokim skalowaniem kombinacji (np. Blow Backs) przy udanym trafieniu zadałby obrażenia, które ignorowałyby wartość skalowania. - Zgodnie z tą korektą obrażenia używane podczas zwykłych kombinacji zostały zmniejszone o około 5.
■ RYUJI YAMAZAKI
Todome・Ruch był nieco trudniejszy do wykonania niż inne tego typu [→↘↓↙←→ + button].
Ujednolicono właściwości wejściowe z właściwościami innych.
■ NAKORURU
Drop from Mamahaha (↑ Input)・Rozwiązano problem polegający na tym, że gracze mogli anulować tę opcję w wersji EX Drop from Mamahaha (→ Input).
■ DARLI DAGGER
Serpentine Breaker (Normal Ver.)・Nie można już uniknąć wersji tego ataku na poziomie 3 za pomocą ruchów kontrujących lub punktów ochronnych.
■ NAJD
Far Standing HP・Można je teraz anulować i przekształcić w ruchy specjalne.
Crouching HP・Zwiększone okno anulowania.
Blade of Purity (HP Ver.)・Zmieniono obrażenia przy ostatnim trafieniu z 60 do 80, i na wszystkich innych hitach z 20 do 15.
Całkowite obrażenia zmieniły się z 120 do 125.
Unleashed Soul (HP Ver.)・Zmieniono obrażenia, wartość ogłuszenia i wartość Zmiażdżenia Gardy z 60 do 80.
Anticipated Power (EX Ver.)・Rozszerzony hitbox ataku.
Circling Rotation (In Air)・Zwiększono okno wprowadzania poleceń podczas Super Anulowania z Unleashed Soul.
■ DUO LON
Close Standing LP・Zmieniono początek ataku z 5F do 4F.
Far Standing LP・Można je teraz anulować, zamieniając je w Command Moves.
Far Standing HP・Zmniejszono wszystkie ramki odzyskiwania.
Crouching HP
・Rozszerzony hitbox ataku.
・Zmniejszony hurtbox.
・Zmniejszono wszystkie klatki odzyskiwania.
Far Standing HK・Zmieniono początek ataku z 11F do 9F.
Jumping LK
(Normal/Hyper Jumps)・Rozszerzony hitbox ataku.
Jumping Blow Back・Zwiększona ilość aktywnych klatek.
・Zmniejszony hurtbox.
Genmuken (Cancel/EX Ver.)・Zmieniono początek ataku z 12F do 10F.
Air Genmuken (Normal/EX Ver.)・Zmniejszony hurtbox.
Air Genmukyaku (Normal Ver.)・Zmniejszony hurtbox.
Air Genmukyaku (EX Ver.)・Zmniejszony hurtbox.
・Zmniejszona odległość odrzucenia przy trafieniu.
Hiei Kyaku・Zmniejszony hurtbox.
・Zmniejszono wszystkie klatki odzyskiwania.
Genmukyaku (LK Ver.)
・Zmieniono początek ataku z 15F do 13F.
・Zwiększony hitstop przy trafieniu i bloku.
・Zwiększone okno Super Cancela.
・Wskaźnik mocy zwiększa się teraz bardziej przy trafieniu i bloku.
Genmukyaku (HK Ver.)
・Zwiększony hitstop przy trafieniu i bloku.
・Zwiększone okno Super Cancela.
・Wskaźnik mocy zwiększa się teraz bardziej przy trafieniu i bloku.
Shaki Juuryuu ① (LP Ver.)・Zmniejszono wszystkie klatki odzyskiwania.
Juon Shikon (Normal Ver.)・Zwiększona ilość aktywnych klatek.
・Wskaźnik mocy zwiększa się teraz bardziej przy trafieniu i bloku.
Juon Shikon (EX Ver.)・Można teraz anulować w Himou Kyaku.
Hiden Genmu Bakuto Shikon
(Normal Ver.)・Zwiększona prędkość ładowania do przodu.
Hiden Genmu Onryou Heki
(Normal Ver.)・Zmieniono początek ataku z 10F do 7F.
W King of Fighters XV zagracie na PlayStation 5 i 4, Xbox Series X i S, oraz na PC.